S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení.
Ok

TOVAR V AKCII

Prikrývka na posteľ

TZB/TENDER/160x220

bežná cena 19,90 €
naša cena 14,90 €
skladom
akcia

maľované obrazy FABIO

YOBFB533E1

naša cena 113,80 €
skladom
novinka
akcia

Dekoratívna obliečka

TZB/MOXIE/MAT/45x45

bežná cena 6,49 €
naša cena 5,50 €
skladom
novinka
akcia

» Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku, ktorý je v pracovné dni od 8:00 - 16:00. Ak Vám ani v ten to čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať emial.

 

Na môj email mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku 0948443593.

 

Ako mám postupovať ak chcem obraz reklamovať?

V takom to prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom reklamacie@dekoraj.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií.

 

Ak dostanem obraz poškodení čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kurierom rozbaliť a skontrolovať. Ak bol tovar poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu obrazu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MGQ4OTI4Nj